شما اینجا هستید

اخبار » چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار
گروه : اخبار

در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولین شهرستان کوار وضعیت فضای آموزشی شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولین شهرستان کوار وضعیت فضای آموزشی شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نوسازی، تجهیز و مدارس فارس، چهارمین جلسه مدیریت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس، نماینده مردم کوار،سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و مسوولین آن شهرستان برگزار شد.

عبیدی مدیر آموزش و پرورش کوار پس از خوش آمد گویی به اعضای حاضر درجلسه با ارائه گزارش به وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان پرداخت.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس با اشاره به نقش مهم مدرسه و آموزش و پرورش در جامعه و همچنین تاکید بر رشد جمعیتی و توسعه کوار بیان کرد: در این شهرستان مشکل کمبود فضای آموزشی وجود دارد و باید در جهت برطرف نمودن این مشکل اقدام شود که خوشبختانه در چند سال اخیر فعالیت های خوبی جهت رفع این مشکل صورت گرفته است.

وی افزود : پویش ملّی آجر به آجر جهت ترویج فرهنگ و مشارکت آحاد و اقشار مردم در امر مقدس مدرسه سازی می باشد و هدف فرهنگ سازی نسل ها در حوزه مدرسه سازی است.

مدیرکل اظهار داشت : دانش آموزان سرمایه آینده کشور می باشند و نیز خیرین متوجه این مهم شده اند و در این امور ساعی، فعال و پیشگام هستند.

رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های کوار سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان نمود: اقدامات خوبی در جهت برطرف نمودن مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان برداشته شده است اما لازم است با همکاری تمام نهادها در جهت برطرف کردن این مهم اقدام نماییم.

وی ادامه داد : امید است به زودی شاهد اتمام پروژهای  پروژه های نیمه تمام آموزشی باشیم و لذا پیگیری های لازم جهت پروژهای جدید در دستور کار قرار گرفت.

امام جمعه کوار در صحبت های خود با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل ها بر ضرورت سرمایه گذاری در این حوزه تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان و پیگیری جهت احداث پروژه‌های جدید نیز تاکید شد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir