شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » آموزشگاه زنده یاد دکتر عزیز عباسپور در شهر جدید صدرا افتتاح شد

دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم افتتاح این آموزشگاه با بیان اینکه شهر صدرا نیازمند تلاش زیادی در حوزه آموزشی است، اظهارداشت: کارهای خوبی تاکنون انجام شده است؛ ۵۰۰ مدرسه در دست اقدام بوده که ۴۰۰ باب افتتاح شده و حدود ۱۰۰ مدرسه در دست ساخت است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به اینکه اعتبار نوسازی مدارس این استان در سال ۹۵ حدود ۲۷ میلیارد تومان بوده است، افزود: در سال  ۹۹ این مبلغ به ۲۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته که رشد ۱۰۰۰ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان این که در ابتدای دولت حدود ۳۰ درصد از مدارس تخریبی بوده اند، ادامه داد: هم اکنون این میزان به ۱۵ درصد کاهش یافته است و بیش از دو هزار کلاس جدید نیز در هشت سال گذشته اضافه شده است.

استاندارفارس با بیان اینکه ۸۰درصد فضاهای آموزشی مدارس استان ترمیم شده و همه مدارس کپری و خشت و گلی برچیده شده است، گفت: سیستم سرمایشی و گرمایشی در ۸۰ درصد مدارس فارس با امکانات بروز، تجهیز شده است.

هزینه ساخت این مدرسه ۱۲ کلاسه هفت میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است که بصورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس تامین اعتبار شده است.

این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با زیر بنایی بالغ بر ۱۳۳۹ متر مربع در ۲ طبقه احداث شده است و دارای نمازخانه، کارگاه، آزمایشگاه، سرویس بهداشتی، آبخوری و خانه سرایداری چمن مصنوعی فوتبال و زمین ورزشی نیز می باشد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir