شما اینجا هستید

اخبار » آیین کلنگ آموزشگاه خیرساز روستای آبپرده با همت خیر نیک اندیش سرکار حاجیه خانم منیژه رستگاریان برگزار شد

*دکترپرنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز :مدرسه سازی، از ماندگارترین کارهایی است که توشه بزرگی برای باقیات و صالحات خیرین است*

*آیین کلنگ آموزشگاه خیرساز روستای آبپرده با همت خیر نیک اندیش سرکار حاجیه خانم منیژه رستگاریان برگزار شد*

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز آیین کلنگ زنی آموزشگاه سرکار حاجیه خانم منیژه رستگاریان در منطقه کودیان روستای آبپرده با حضور خیر نامبرده و جمعی از خیرین مدرسه ساز، دکتر پرنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز و اعضای محترم شورای معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان مربوطه این اداره با همراهی رضا زاده رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز فارس و همراهان همچنین اهالی روستای آب پرده وهمکاران آموزشگاه شهید سلامی درروز تولد حضرت امام جواد (ع) برگزار  شد.

*دکتر پرنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز* با تبریک ولادت با سعادت حضرت جواد (ع) و اعیاد ماه رجب ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران برگزاری این برنامه همچنین خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه طی صحبت هایی گفت:

برترین عبادات نزد خداوند متعال خدمت به خلق است.گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیردوقتی دستی را به یاری می گیری،بدان که دست دیگرت در دست خداوند روزی رسان است.

*وی با تشکر از همکاران اداره کل آموزش‌وپرورش فارس و اداره کل نوسازی مدارس فارس همچنین مجمع خیرین مدرسه ساز و خیرین حاضر در جلسه گفت*:مجمع خیرین مدرسه ساز  استان فارس با تلاش و همت  همکاران و پشتوانه خیرین ارزشمند خوش درخشیده اند وتا به حال  با همدلی وهمزبانی وکار گروهی بخش بسیار زیادی از مشکلات حوزه آموزش را مرتفع نموده اند.

*مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ با تشکر از زحمات اهالی و شورای اسلامی روستای آب پرده خطاب به خیرین در مجلس برای کارهای خیر خاص احداث بنای خیر ساز *آموزشگاه سرکار حاجیه خانم منیژه رستگاریان(همسر خیر نیک اندیش حاج عبد الحسین معارف) گفت* :حضور نقش آفرین شما در این جمع معنوی که از برکت انفاق و ایثار و بذل مال در راه علم و دانش و کسب کمال سرشار است، قلوب مالامال از عشق پویندگان علم و معرفت را مصفا و این مراسم راعطر آگین نموده است. زیرا مدرسه سازی از ماندگار ترین کارهایی است که توشه بزرگی برای باقیات و صالحات خیرین است.

بهروز پرنیان  در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر کلنگ زنی مدرسه در ماه مبارک رجب و روز تولد امام جواد (ع) همچنین در آستانه روز مرد و تولد مولا امیرالمومنین علیه السلام، بیان داشت:امیدوارم که این مدرسه که در این ماه مبارک کلنگ زنی شد، همواره منشا خیر و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را به دنبال داشته باشد. ما هم تلاش خواهیم کرد تا با ارسال امکانات مناسب و نیروی انسانی با تجربه برای به کارگیری در این مدرسه در حد توان دین خود را به آموزش و پرورش فرزندان این دیار ادا کرده باشیم زیرا همین دانش آموزان هستند که آینده سازان ایران اسلامی می باشند.

در ادامه  رضا زاده رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز فارس همچنین حاجیه خانم منیژه رستگاریان و جناب فرد پور دیگر خیر حاضر در جلسه دقایقی را در وصف کارهای نیک و مدرسه سازی برای حاضرین صحبت کردند.

لازم به ذکر است منصوری مدیر آموزشگاه شهید سلامی آبپرده  ضمن عرض خوش آمد به میهمانان حاضر در جلسه مراتب تقدیر و تشکر خود را از طرف اهالی آبپرده و شورای اسلامی این روستا نسبت به مسئولین ارائه و ابراز امیدواری کرد که با تسریع احداث بنای مدرسه روزهای طلایی برای آموزش و پرورش خاص آموزش کودکان و دانش آموزان این منطقه اتفاق افتد.

  در پایان این جلسه آیین کلنگ زنی این آموزشگاه توسط خیرین و میهمانان ارزشمند با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir