شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی ناحیه ۴ شیراز

با حضور استاندار فارس انجام شد:

افتتاح هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی ناحیه ۴ شیراز

هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه خواجه نصیرالدین طوسی ناحیه ۴ شیراز با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس فارس، هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی ناحیه ۴ شیراز با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال با حضور استاندارفارس، رضایی معاون عمرانی استانداری، قاسمپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، امیری فرماندار شیراز و موصلی مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس فارس مناسبت به هفته دولت افتتاح شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس نیز در حاشیه این افتتاح در جمع فرهنگیان ناحیه ۴ شیراز گفت: توسعه فضاهای آموزشی در فارس از روند خوبی برخوردار بوده و باتوسعه این فضاها ما به عدالت آموزشی نزدیک می شویم.

سعید مهبودی گفت: باتوجه به نرخ مهاجر پذیری ناحیه ۴ در شیراز افتتاح و ساخت پروژه های آموزشی در این ناحیه به عنوان یک اصل و محور باید مورد توجه باشد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: باید با آشنا ساختن دانش آموزان با رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش آنها را به سمت هنرستان ها سوق دهیم و به مهارت آموزی توجه بیشتری داشته باشیم.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز نیز گفت:  این هنرستان ۲ طبقه در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیر بنای آموزشی ۹۰۰ مترمربع  دارای  12 کلاس درس می باشد.

احمدرضا حسن شاعلی با بیان اینکه اعتبار این پروژه نیمه خیری ۱۰۰ میلیارد ریال بوده گفت: چمن ورزشی مصنوعی ، کتابخانه، خانه سرایداری، اتاق سمعی بصری، ۲عدد سالن اجتماعات، سرویس بهداشتی و آبخوری از امکانات این هنرستان می باشد.

خاطر نشان می شود در این مراسم قانونی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس و فیاض پور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز حضور داشتند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir