شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح یک آموزشگاه و یک دارالقرآن، هدیه برادران خیر جهرمی به دانش آموزان

یک آموزشگاه و یک دارالقرآن خیرساز در شهرستان جهرم افتتاح شد.

در این برنامه که با حضور دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم شریف شهرستانهای جهرم و خفر، مهندس موصلی مدیر کل نوسازی استان، اقای رضازاده مدیرعامل و اقای داربر عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مسوولین محلی و مدیر و انجمن اولیاء دبیرستان خواجه نصیر صورت گرفت، بر تسریع در شروع پروژه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جهرم، مهدی نیک فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم در آیین افتتاح دارالقرآن فاطمه الزهرا و آموزشگاه آیت اله حق شناس گفت: امروز به همت خیران بزرگوار حاج صادق پورطالبی، حاج هادی پورطالبی و حاج محمد پورطالبی شاهد افتتاح یک مدرسه در تراز سند تحول بنیادین هستیم. این آموزشگاه که در جهرم احداث گردیده است که یک آموزشگاه ۶ کلاسه و یک دارالقران سه کلاسه و نمازخانه و سالن چند منظوره را درون خود جای داده است.

وی ادامه داد: با توجه به نیت برادران پورطالبی، خیران محترم پروژه، این آموزشگاه در اختیار مدرسه متوسطه دوم علوم و معارف اسلامی شهید مطهری قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش جهرم خاطر نشان کرد: این آموزشگاه با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و با زیر بنای ۱۴۰۰ متر مربع در مدت سه سال ساخته شده است.

در این مراسم همچنین کلنگ احداث سالن چند منظوره شهدای دبیرستان خواجه نصیر جهرمی به زمین خورد.

مدیر آموزش و پرورش جهرم: سالن چند منظوره شهدای دبیرستان خواجه نصیر، به منظور بهره مندی از فضای مناسب برای اجرای آزمون ها و برنامه های فرهنگی و تربیتی احداث خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جهرم،نیک فر، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت : این فضا با زیربنای بیش از ۴۵۰ متر در دو طبقه به کمک خیرین محترم دبیرستان خواجه نصیر، بنیاد خیریه ناتف و اداره کل نوسازی  فارس به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مدرسه خواجه نصیر جهرمی با قدمت ۸۵ ساله جزء قدیمی ترین مدارس شهرستان جهرم به شمار می رود که در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ۵۴ شهید دانش آموز را تقدیم میهن عزیزمان کرده است.

با احداث این بنای ماندگار علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های جوانان این مدرسه، تربیت دانش آموزان مطابق با سند تحول بنیادین در ساحت های مختلف رنگ  بهتری به خود خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir