شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » بازدید وزیر آموزش و پرورش از هنرستان خیرساز درحال احداث ناحیه یک شیراز
نویسنده : روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس

وزیر آموزش وپرورش در بازدید از هنرستان درحال احداث امتیاز شیراز: باید در هنرستان های با کیفیت رشته های دانش بنیان را پایه گذاری کرد.

وزیر آموزش و پرورش در حضور دکتر میرباقری، رییس مجمع و آقای رضازاده، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز فارس ، جناب آقای عسکری، مدیر کل آموزش و پرورش و مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس ، از پروژه خیر ساز هنرستان امتیاز بازدید به عمل آوردند. این پروژه خیرساز با زیر بنای بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع واعتبار تمام خیری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در ناحیه یک شیراز در حال احداث می باشد.

دکتر یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش که به منظور بررسی مسایل و مشکلات آموزشی  فارس به این استان سفر کرده در برنامه کاری خود  از بزرگترین آموزشگاه خیرساز ( زنده یاد امتیاز ) استان فارس که با بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آموزشی ناحیه یک شیراز در حال احداث است،  بازدید و از نزدیک روند اجرای این پروژه آموزشی را بررسی نمود.

دکتر نوری دراین بازدید با تقدیر از همت نیک اندیشان مدرسه ساز بویژه خیرین فارس که در امر مدرسه سازی در کشور پیش تاز هستند خاطر نشان کرد : ساخت پروژهای آموزشی بزرگ رسالت آموزش وپرورش را در آموزش آینده سازان  سرعت و سهولت می بخشد که از مصادیق آن چنین فضاهای آموزشی هست که توسط خیر فرهنگ دوست در حال احداث است و لذا آموزش پرورش باید  در هنرستان هایی که به این زیربنا و کیفیت عالی ساخته می شود آموزش رشته های نوین و دانش بنیان را پایه گذاری نماید.

دراین بازدید که  جمعی از نمایندگان شهرستان های فارس ،مدیران کل آموزش وپرورش ،نوسازی مدارس استان و رییس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز نیز حضور داشتند موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس گفت : ساخت این هنرستان فنی از دوسال قبل آغاز شده و هم اکنون با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت  ۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع در سه طبقه و با ۸ هزار مترمربع زیربنای آموزشی و با ظرفیت ۲۳ باب کلاس درس و ۷ باب کارگاه در رشته های فنی و حرفه ای درحال ساخت است که امیدواریم تا مهرماه ۱۴۰۲ در جریان آموزش دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

موصلی تصریح کرد: طی سنوات اخیر خیرین با مشارکت و یا اعتبار خود در ساخت و ساز حدود ۵۰ درصد از پروژهای آموزشی و پرورشی فارس نقش دارند که جای تقدیر از این نیکوکاران فداکار دارد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir