شما اینجا هستید

اخبار » حضور فعال مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس در فضای مجازی

رضا زداده خبرداد:

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس در ششمین جلسه کمیسیون امور استانها از حضور فعال این استان در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، ششمین جلسه کمیسیون امور استانها مورخ ۹۹/۸/۵ با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیو ن امور استانها ، مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  رضا زاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس و اعضای کمیسیون (مهندس ناجی مقدم  ، خانم ها ، هاشمی و مهندس دانش مهر )به صورت مجازی ، در محل جامعه خیرین  تشکیل شد .

در این جلسه، مهندس  قلم چی با اشاره به موفقیت های استان فارس( دیار شعر و ادب سعدی ، حافظ) در جذب و مشارکت خیرین ، بویژه خیرین خارج از کشور  و همکاری سه جانبه  این مجمع با آموزش و پرورش و  نوسازی مدارس ، با طرح سوالاتی (شامل ، سایت خبری و شبکه های مجازی اطلاع رسانی ، تعداد پروژه های افتتاح شده در نیمه اول سال جاری ، تعداد جلسات هیات مدیره ،خلاقیت های انجام شده توسط مجمع خیرین مدرسه ساز فارس) جلسه را وارد دستور کار کرد.

رضا زاده مدیر عامل مجمع خیرین استان فارس در پاسخ به سوالات مطرح شده گفت : مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس سایتی فعال به مدیریت خانم رعیتی و  به آدرس farsmkm.ir  دارد و  در شبکه های مجازی همچون ، واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام نیز فعالیت چشمگیر دارد .

وی  با اشاره به اینکه ،  مجمع خیرین مدرسه ساز  استان فارس ،در سال جاری تعداد ۴ جلسه هیات مدیره و  6 جلسه در ادارات و مراکز مختلف داشته است تصریح کرد: تعداد اعضای مجمع ۹ نفر هستندو این استان  30مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانی فعال دارد که تصاویر اعضا ی هیات مدیره و روسای مجامع شهرستانها به زودی به جامعه خیرین مدرسه سازارسال خواهد شد.

وی  اذعان داشت : مجمع خیرین مدرسه ساز این استان ساختمان مستقل در جوار نوسازی مدارس دارد .

رضا زاده بیان کرد: مسئول کمیسیون بانوان استان فارس خانم کاویانی هستند  که به همراه تعدادی از بانوان خیر و فرهنگی برای توسعه فرهنگ مشارکتهای مردمی فعالیت می کنند .

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس با اشاره به اینکه ، در سال جاری تعداد ۴۴ باب مدرسه با ۲۶۴ کلاس درس احداث شده که از این تعداد ۱۶ باب به بهره برداری رسیده افزود : در سال ۱۳۹۸ میزان تعهدات خیرین ۹۰ میلیارد تومان  بود که این رقم در سال جاری به ۱۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است .

وی گفت : استان فارس ۳۰۰ واحد اموزشی در حال احداث دارد و  از خیرین شاخص این استان می توان به اقای نمازی کازرون یکی از خیرین بزرگ و نیک اندیش این استان که تفاهم نامه  احداث مدرسه ۱۲ کلاسه را بصورت ۱۰۰ درصد خیری امضا کردند نام برد.

و ی ادامه داد : از دیگر خیرین نیک اندیش استان می توان به اقای معارف (۷ پروزه) آقای سیف( ۷ پروژه ) و آقای خالصی( ۸پروژه)  اشاره کرد.

وی با تاکید براینکه در این استان ۵ مدرسه استثنایی و اوتیسم به بهره برداری رسیده است بیان کرد: استان فارس بیش از ۳۰۰۰ خیر مدرسه ساز دارد و در جذب خیرین خارج از کشور بویژه حوزه خلیج فارس خوب عمل کرده است .

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس با اشاره به اقدامات بعمل آمده توسط این مجمع  برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا گفت :دکتر میر باقری یک دستگاه تنفسی  وندیلاتور تهیه و با توزیع روزانه ماسک به نیازمندان و اهدای تبلت کمک شایانی را در شرایط کنونی داشته اند.

وی تاکید کرد: حاج عبدالرسول توحیدی یکی دیگر از خیرین نیک اندیش استان است که با تهیه مواد غذایی و ۳۰۰۰ دست لباس برای دانش آموزان نیازمند قدم های ارزشمندی برداشته اند .

رضا زاده در خصوص طرح آجر به آجر  پیشنهاداتی را ارئه  و با ذکر خاطره ای از خیر فقید مدرسه ساز، دکتر قفلی از خدمات صادقانه اقای نیک اقبال معاون پشتیبانی و مشارکتهای مردمی استان قدردانی کردند .

در خاتمه جلسه اقای دکتر قفلی با اظهار خرسندی از خلوص نیت آقای رضا زاده و همکارانشان برای جذب مشارکتهای مردمی ، تشکیل جلسات کمیسیون امور استانها را گامی برای تبادل اطلاعات و تجربیات مجامع دانستند و مهندس قلم چی به تاسی از سخنان زنده یاد اقای دکتر حافظی خصوصیات فردی آقای رضا زاده را حفظ الغیب نامیدند .

این جلسه با قدردانی اعضای حاضر در جلسه از مجمع فعال خیرین مدرسه ساز استان فارس به پایان رسید .

http://jkh-madresesaz.ir/news/2573

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir