شما اینجا هستید

اخبار » عملیات اجرایی ساخت ۵ مدرسه در شهرستان بوانات آغاز شد

به گزارش مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، عملیات اجرایی احداث ۵ باب مدرسه در شهرستان بوانات آغاز شد.

در این مراسم که با حضور مهندس موصلی مدیرکل و شورای معاونین نوسازی مدارس استان فارس ، دکتر زارع نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی، محمودی فرماندار شهرستان، ائمه جمعه بوانات و مزایجان، فرمانده ناحيه مقاومت سپاه و بسیج بوانات، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوانات، برگزار شد، از مدارس مناطق بوانات و مزایجان بازدید نمودند.

سرفراز موصلی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در این مراسم بیان کرد: ساخت ۵ دبستان در روستا‌های بادبر، جعفریه، فخرآباد، و مدرسه خیر ساز لقمان چشمه و یک دبستان درشهر مزایجان آغاز شد.

وی همچنین هدف از این سفر  را بازدید از مدارس نیازمند تخریب و بازسازی مدارس نیازمند شهرستان عنوان کرد و بیان کرد: اعتبار عملیات اجرایی این ۵ مدرسه از سهم محرومیت زدایی و اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس تامین می شود.

 زارع نماینده مردم بوانات وخرم بید وآباده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم تصریح کرد: بیش از ٣٠ میلیارد تومان از سهم محرومیت زدایی سال ١۴٠٠ شهرستان به ساخت و تجهیز مدارس اختصاص داده شده که ساخت ۵ مدرسه در سطح شهرستان بوانات ازجمله این طرح‌ها است همچنین مقدمات کلنگ زنی و عملیات اجرایی چند پروژه دیگر نیز در دست انجام می باشد.

همچنین اهالی روستاها نیز در مورد بهسازی روستاها و امکانات تفریحی و ورزشی برای کودکان نوجوانان و جوانان از دکتر زارع درخواست مساعدت و پیگیری داشتند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir