شما اینجا هستید

اخبار » آموزشگاه بصیرت در راستای سنت حسنه مدرسه سازی افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس فارس طی برنامه ای مجازی و بدون حضور دانش آموزان، آموزشگاه بصیرت را افتتاح کرد.

سرفراز موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس در این راستا گفت: امروز و به دلیل شرایط بهداشتی موجود، امکان حضور دانش آموزان به صورت فیزیکی وجود ندارد و شاهد برنامه افتتاحیه متفاوتی هستیم. وی ادامه داد اما هم اکنون این برنامه به صورت مجازی و پخش زنده و مستقیم از طریق شبکه آموزش مجازی شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی و خانواده های آنان در جریان است.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، با حضور مدیر کل، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز فارس و جمعی از مسوولین محلی و خانواده خیر در روستای گچی با حضور مسئولین، آموزشگاه بصیرت روستای گچی افتتاح گردید.
مدیرکل نوسازی مدارس فارس در این برنامه گفت: امروز افتتاحیه ای متفاوت داریم و به لحاظ شرایط بهداشتی موجود، امکان حضور دانش آموزان به صورت فیزیکی وجود ندارد، اما هم اکنون این برنامه به صورت مجازی و پخش مستقیم از طریق شبکه آموزش مجازی شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی و خانواده های آنان در جریان است.
وی افزود: همکاران اداره کل نوسازی مدارس، همکاران اداره آموزش و پرورش ناحیه سه و خیرین بزرگوار، همه دست به دست هم دادند که به امید خداوند بزرگ، برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان قدمی برداشته و آینده فرزندان ایران عزیزمان را روشن گردانند.
همچنین وی افزود: دانش آموزان عزیز نیز می توانند برای جبران لطف خیرین نیک اندیش، در توسعه و آبادانی کشور عزیزمان قدم بردارند و امیدواریم دانش آموزان با توجه به آموزشهایی که می بینند، پاسخگوی تلاش های مدیران، آموزگاران و مربیان خود باشند.
موصلی ادامه داد: دانش آموزان بسیاری در این فضای آموزشی تحصیل کرده و رشد می کنند و اطمینان دارم هر کدام در آینده به درجات بالایی برسند خیرین مرحوم سروستانی و دباغ منش در رشد و تعالی آنان سهیم هستند.
مدیر کل نوسازی مدارس فارس همچنین در ادامه گفت: من اطمینان دارم روح آن عزیزان حاضر و ناظر بر این مجلس است و در همین لحظه به صورت ویژه از کار خیر آن نیک اندیشان قدردانی می کنم. این مایه مباهات است که خیرین نسبت به دانش آموزان و هموطنان خود تا این حد احساس وظیفه می کنند و در کنار هم، چنین بنایی را در اختیار آنها قرار می دهند. این اتفاق مبارک، نتیجه همراهی و همدلی خیرین و خانواده های آنان است که برای آماده سازی و افتتاح این آموزشگاه، طی این مدت از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند.
وی در مورد ساخت و تجهیز این بنا افزود: این آموزشگاه با بهره گیری از دانش روز ساخته شده و تمامی نکات ایمنی در ساخت یک بنای مستحکم و قابل اطمینان در آن رعایت گردیده است که نتیجه سرمایه گذاری خیرین بزرگ منشی است که به تمام موارد مربوط به آموزش و سلامت دانش آموزان اهمیت می دهند.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در رابطه با سنت حسنه مدرسه سازی، چنین ادامه داد: همانگونه که برای سفر به کشوری دیگر، نیازمند تبدیل پول خود به ارز رایج آن کشور هستیم، برای استفاده از سرمایه های خود در دنیای دیگر، نیازمند تبدیل این داشته ها به چیزهایی است که آنجا به کار ما خواهد آمد. می بایست اعمال خود را تبدیل به ارز کنیم و ارز آن دنیا همین کاری است که شما انجام داده اید. به همین دلیل، من از جانب همه افراد حاضر در این جمع، از کار خیر و حسنه شما خیرین، قدردانی کرده و تشکر خود را اعلام می دارم.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir