شما اینجا هستید

آجر به آجر » آیین خشت گذاری اولین پروژه طرح آجر به آجر فارس در شهرستان کوهچنار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، آئین خشت‌گذاری آموزشگاه سه کلاسه شهید شهباز رزمجویی نخستین مدرسه “پویش ملی آجر به آجر” در شهرستان کوه چنار استان فارس، با حضور مهندس فردین نیک اقبال معاونت مشارکت های مردمی اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس، هیات همراه و مسئولین محلی در روستای مظفر آباد برگزار شد.

 مهندس فردین نیک اقبال در این آیین گفت: هر چه به آموزش و پرورش  توجه کنیم و نیازهای آموزش و پرورش رادریابیم پیشرفت آن جامعه را تضمین کرده ایم . وی همچنین بیان داشت استان فارس بعنوان استان برتر کشور با حضور ۳۵۰۰نفر خیر مدرسه ساز درکشور می باشد .

مهندس فردین نیک اقبال با اشاره و تشریح پویش ملی آجر به آجر و پویش من مادرم افزود: خدا را شاکریم که قرعه به نام این آموزشگاه و بنام شهید شهباز رزمجویی  افتاد  و مقدر شد تا این مدرسه  در این طرح بعنوان اولین مدرسه  درطرح خشت گذاری انجام شود، قدر خشت به خشت این مدرسه رابدانید، این خشت ها با پویش مردم و خیرین برای ساخت مدرسه بنا شده و این پویش ادامه دارد و امروز بنام پویش ملی من مادرم ,  با هدف ساخت مدرسه برای فرزندان این سرزمین  درحال برگزاری می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار گفت: آموزشگاه شهید رزمجویی به علت اینکه قابل استفاده نبود و قرار بود برای بازسازی آن دراداره کل نوسازی مطرح شود  با ایجاد پویش طرح آجربه آجر بعنوان اولین   آموزشگاه در این طرح قرار گرفت  که شامل ساخت آموزشگاهی سه  کلاسه با اعتباری بالغ بر  یک و نیم میلیارد تومان  وبا مساحت زیربنایی۲۵۰ متر و درزمینی به مساحت دو هزار متر مربع ساخته خواهد شد .

امین غلامی  گفت: با بهره بردای از این آموزشگاه  ۵۰ دانش آموز  روستای مظفر آباد  از فضای آموزشی مناسب برخوردار می شوند که امید می رود هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی گفت: پویش ملی آجر به آجر توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با هدف «نهادینه سازی فرهنگ فعالیت خیرین مدرسه ساز»  به اجرا درآمده است که  مورد استقبال مردم شریف شهرستان کوه چنار قرار گرفت و استقبال خوبی از این طرح شد و خیرین زیادی در این طرح مشارکت نمودند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir