شما اینجا هستید

اخبار » استاندار فارس در شورای آموزش و پرورش استان : اولویت اول ما در فارس آموزش و پرورش است.
نویسنده : روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس

استاندار فارس در شورای آموزش و پرورش استان : اولویت اول ما در فارس آموزش و پرورش است.

استاندار فارس گفت: اولویت اول ما آموزش و پرورش است و اگر به صورت ریشه ای به مشکلات آموزش و پرورش رسیدگی نشود، سایر مشکلات جامعه نیز حل نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس برگزار شد، گفت: اولویت اول ما آموزش و پرورش است و برای رفع مشکلات آموزش و پرورش همه باید دست به دست هم دهیم .

استاندار فارس با بیان اینکه همه ما متعهد به رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت هستیم، از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در این  زمینه به استان فارس کمک کند.

ایمانیه تاکید کرد: اگر به صورت ریشه ای به مشکلات آموزش و پرورش رسیدگی نشود، سایر مشکلات جامعه نیز حل نخواهد شد.

محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در جلسه شورای اموزش و پرورش استان با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: در فارس تعداد نهصد و چهل و یک هزار و دویست و چهار دانش آموز در چهل و سه هزار  و نهصد و شصت کلاس درس مشغول تحصیل هستند.وی گفت: در این استان پنج هزار و هشتصد و شصت و یک مدرسه عادی داریم که از اینها هزار و نهصد و سی و چهار مدرسه عادی دولتی مختلط هستند که عمده این مدارس در دوره ابتدایی می باشد.وی گفت: ۲۱ مدرسه شبانه روزی در حوزه عشایری دایر هستند.اما در فارس هنرستان شبانه روزی عشایری نداریم که ضرورت دارد یک هنرستان شبانه روزی پسرانه و یک هنرستان شبانه روزی دخترانه راه اندازی شود.

دکتر میرباقری، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز فارس نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی گفت: می توان در این مهم از ظرفیت حضور استاندار فرهیخته که خود از خانواده خیرین و خیر بوده ، و به مسایل خیرین استان آشنا می باشند، و حضور سرپرست مجمع خیرین استان در جامعه کشوری خیرین و دیدار های مرتب با وزیر محترم و مسوولین آموزش پرورش و نوسازی کشور استفاده نمود.

وی در ادامه به خدمات خیرین در توسعه فضاهای آموزشی استان و زیرساخت های لازم در امر آموزش و پرورش اشاره نمود.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir