شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » افتتاحیه آموزشگاه محمد کاظم هنرور استهبان

سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور در استهبان:

قطعا دعای خیر دانش آموزان عزیز این آموزشگاه بدرقه راه خیر بزرگوارمان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس، حمیدرضا خان محمدی، سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر یک روزه به شهرستان استهبان در استان فارس، مدرسه زنده یاد «محمد کاظم هنرور» را در این شهرستان افتتاح کرد.

در این مراسم که با حضور سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس، دکتر میرباقری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز، آقای رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، مهندس هادی نژاد معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس فارس، فرماندار، امام جمعه و رییس آموزش و پرورش شهرستان استهبان و جمعی از مسوولین محلی برگزار شد، مدرسه زنده یاد «محمد کاظم هنرور» افتتاح گردید.

خان محمدی در آیین افتتاح این آموزشگاه، گفت: ‌‌‌‌بر حسب وظیفه برای آنکه از خیر بزرگوارمان جناب هنرور تشکر کنم اینجا حضور پیدا کردم که برایم باعث افتخار و خوشحالی است، این حداقل کاری بود که می‌توانستم انجام بدهم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا دعای خیر دانش آموزان عزیز در این آموزشگاه بدرقه راه خیر بزرگوارمان خواهد بود و با درس خواندن و استفاده از امکانات استاندارد مدرسه پاسخگوی محبت مدیران و خیرین نیکوکار خواهند بود.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: امیدوارم دانش آموزان عزیز فرهنگ کار خیر را یاد بگیرند و‌ معلمان دلسوز هم فرهنگ کار خیر را برای دانش آموزان تشریح کنند.

مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد «محمدکاظم هنرور» در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع ، با زیربنای آموزشی ۱ هزار و ۲۳۵ مترمربع و اعتبار دولتی در حدود ۱۰میلیارد تومان با مشارکت خانواده خیر نیکوکار «هنرور» در استهبان ساخته شده است.

گفتنی است، سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جریان این سفر کلنگ ساخت دبیرستان حضرت فاطمه (س) استهبان را نیز به زمین زد.

همچنین در ادامه انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان استهبان با حضور خیرین گرانقدر آقایان هنرور و سلیم آشتیانی و هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز فارس انجام شد و مجمع جدید این شهرستان شکل گرفت.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir