شما اینجا هستید

آجر به آجر » افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز سلامیان شیراز

باحضور مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس ، فرماندارشیراز، رییس  ومدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز فارس و جمعی از مسوولین محلی و خانواده خیر فرهنگ دوست آموزشگاه ۶ کلاسه ی سلامیان روستای کیان اباد در حوزه اموزش وپرورش ناحیه سه شیراز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، در مراسم افتتاح این فضای آموزشی موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس با تکریم از مشارکت خیر فرهنگ دوست حاج سلامیان در ساخت این پروژه گفت : امروزه اهمیت مدرسه سازی برای کشور بیش از پیش مشخص شده لذا می طلبد که سرعت احداث مدارس بیشتر شود.

وی گفت: خیرین مدرسه ساز با ورود به مقوله ساخت و ساز فضاهای آموزشی مراکزی را بنا می نهند که در آن انسان ها پرورش می یابند و جامعه را می سازند که با این اقدامات خیرخواهانه نیز به توصیه های کلام الله مجید عمل می نمایند و هم نام نیک از خود برجا می گذارند.

امیری فرماندار شیراز در مراسم افتتاح این آموزشگاه نیز با تقدیر از همت خیرین و دست اندرکاران امر خطیر مدرسه سازی گفت : از مردم نیک اندیش که در امر ساخت ساز فضاهای اموزشی اهتمام دارند تقدیر می نمایم.

امیری افزود : طی دهه پرفروغ فجر تا امروز سه پروژه در دهستان قره باغ ( از جمال آباد تا کیان آباد ) افتتاح شده است و عملیات اجرایی دوباب فضای آموزشی دیگر نیز آغاز شده است که همراه با خدمات دیگری برای این روستاها ارایه شده است، اما مدرسه سازی کار زیربنایی است چرا که سرمایه اصلی کشور که همانا نیروی انسانی است در مدارس تربیت می شوند و آینده سازان کشور خواهند بود.

  درادامه این مراسم دکتر میرباقری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز با گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فرخنده ولادت پنجمین اختر تابناک اسمان ولایت وامامت حضرت امام محمد باقر (ع) گفت: همزمانی افتتاح این آموزشگاه با ولادت امامی که شکافنده علوم است، آغاز راهی برای توسعه و آبادانی کشورخواهد بود و باید به فال نیک گرفته شود .

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز فارس با ابراز امیدواری به برگزاری چشنواره خیرین در سال آینده گفت: ساخت این مدرسه پایان کار نیست بلکه آغاز راهی است که در آن خیرین دیگری در آن تربیت وپرورش یابند چرا که حرکت خیرین مانند دو مارتن هرکدام به مثابه دونده ای هستند که مسافتی را طی و بعد مشعل را به دست دیگری می سپارند و تا جایی پیش می روند که در آن انسان هایی که به درد جامعه و فردای ایران اسلامی بخورد تربیت می شوند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir