شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح سالن ورزشی خیرساز زنده یاد لیلا فربود

سالن ورزشی مرحومه لیلا فربود با مشارکت خانواده خیر نیک اندیش میرزاپور در روستای قلات استان  فارس  با حضور مسئولین استانی افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس، سالن ورزشی خیرساز خانواده نیک اندیش میرزاپور به یاد زنده یاد لیلا فربود، در روستای قلات ناحیه دو آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور دکتر امیری فرماندار شهرستان شیراز، عسگری مدیر کل آموزش و پرورش و موصلی مدیر کل نوسازی مدارس و رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز  و نیک اقبال از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، مقدسی معاون آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز و سایر مسئولین محلی و شورای اسلامی روستای قلات برگزار گردید، سالن ورزشی زنده یاد مرحومه لیلا فربود افتتاح گردید.

مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس فارس ضمن تشکر از نقش موثر و فعال خیرین در ساخت پروژه های آموزشی به ویژه در منطقه قلات، از اهمیت ایجاد فضاهای ورزشی فرهنگی برای دانش آموزان سخن گفته، علاوه بر این از کیفیت ساخت این سالن ورزشی و ساخت آن مبتنی بر استاندارهای روز دنیا مطالبی بیان داشتند. در ادامه از تلاش های شورای اسلامی و همکاری تمامی مردم منطقه جهت ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی قدردانی نمودند.

در ادامه این مراسم، امیری فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت مقام خیرین توجه به فراهم آوردن شرایط سالم و مفید گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان را بسیار مهم دانسته و ایجاد چنین محیط هایی را در تمامی مناطق شهرستان، عامل موثری در کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد.

ایشان عنوان نمودند کمبود چنین فضاهایی یکی از دلایل بالا بودن میزان آسیب های اجتماعی به ویژه بزه در بین نوجوانان می باشد که با عنایت به ایجاد این فضای مناسب در این منطقه شاهد بالندگی دانش آموزان و صرف اوقات فراغت به ورزش خواهیم بود.

همچنین عسگری مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از خیرین بانی احداث این فضای ورزشی، از پیمانکاران و مهندسین اداره کل نوسازی مدارس به خاطر رعایت استاندارد و اصول احداث این فضا تشکر نموده و اهمیتدادن به ابعاد پرورشی و ورزشی دانش آموزان در نظام آموزش و پرورش را بسیار مهم دانستند.

در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر به بانی خیر و خانواده نیک اندیش از ایشان تقدیر بعمل آمد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir