شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح مرکز نیکوکاری خیر حمید رضازاده در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز از افتتاح مرکز نیکوکاری خیر حمید رضازاده در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و کارهای خیر، در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز خبر داد.

شهباز گودرزی با اشاره به اینکه این مرکز ۳ هدف را دنبال می‌کند، گفت: اولین قدم این است که در این مرکز بتوانیم کارهای خیری که بصورت نقدی و غیر نقدی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود را سازمان دهی کنیم.
وی ادامه داد: قدم بعدی کمک به دانش‌آموزانی است که در این شرایط کرونایی نیازمند همراهی هستند.
گودرزی سومین هدف این مرکز را کمک به دانش‌آموزان مستعد دانست و افزود: ما دانش‌آموزانی داریم که بهره هوشی آن‌ها بالاتر از حد نرمال است و باید حمایت شوند تا فردی تاثیرگذار در کشور و جهان باشند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز در خصوص نام‌گذاری این مرکز اظهار کرد: جناب آقای حمید رضازاده که اکنون به عنوان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس فعالیت می کنند، بیش از ۴۰ سال است که در مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی و بخش‌های عمومی تاثیر زیادی داشتند و ما لازم دانستیم که با مشارکت کمیته امداد این مرکز را به نام ایشان نام گذاری و افتتاح کنیم.

گودرزی ادامه داد: در اولین روز از افتتاحیه نیز بیش از حدود ۳۰۰ بسته معیشتی با مشارکت مردم به خصوص مدارس غیردولتی آماده شده است که در اختیار دانش‌آموزان نیازمندی که از سمت کمیته امداد شناسایی شده‌اند قرار گرفته می‌شود.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir