شما اینجا هستید

اخبار » انتصاب سرپرست جدید اداره کل نوسازی مدارس فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس، علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در شیراز گفت: کار مدرسه سازی، بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی گفت: یکی از سیاست های اصلی سازمان نوسازی کشور اولویت به تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام با اولویت پروژه های خیرساز عنوان کرد.

شهری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را سازمانی پویا و رو به جلو دانست و گفت: فعالیت های این سازمان هم در سطح ملی و هم در سطح بین الملل زبانزد است. به عنوان نمونه دربحث مقاوم سازی فعالیت های سازمان نوسازی مدارس بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور تعامل مناسب مدیران و کارشناسان سازمان نوسازی با سایر نهادها و دستگاه‌ها را رمز موفقیت عنوان کرد که منجر به برکات فراوانی شده است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «آرش شیروانی»، سرپرست سابق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس، «محمود میرزایی» به سمت سرپرست جدید این اداره کل منصوب شد.

در سوابق میرزایی میتوان مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک استان و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس را مشاهده کرد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir