شما اینجا هستید

خیرین مدرسه ساز » سید خلیل حسینی بانی خیر آموزشگاه مهر حسینی

روزی بنام شادی و نشاط در زندگی دانش آموزان رقم خورده بود …. آنروز روز بسیار باشکوهی بود … مردم روستای کلستان شیراز از زن و مرد غرق شادی بودند. پس از سال ها فرزندانشان از دست مدرسه سنگی و غیر ایمن که هر لحظه با کوچک ترین لرزشی امکان داشت فرو بریزد … آسوده خاطر می شدند و با فراغ بال در مدرسه ای زیبا ، با نشاط و استاندارد مشغول تحصیل می شدند… بچه ها در دو ستون با گل های رنگارنگ به انتظار خیر مدرسه ساز نشسته بودند .

دقایقی بعد خیر محلی با خانواده از راه رسیدن و در تونلی از گل حرکت کردند تا در میان ازدحام و شور و حال جمعیت قدرشناس به روبان وصل شده به درب ورودی مدرسه رسیدند و پس از چیدن آن وارد فضای آموزشی گردیدند.

با این نیکوکار قدري هم کلام شدند… حاج سید خلیل حسینی با ابراز خرسندی از به بهره برداری رسیدن این مدرسه گفت :

تاکنون خداوند توفیق داده در کارهای روزمره مدرسه کارهایی انجام دادیم اما با هزینه هایی که داشتیم و بخشی از اندوخته ماترک بانو زهرا اسدی که خودشان وصیت کرده بودند، این مدرسه را ساختیم و امروز از خوشحالی دانش آموزان و مردم خيلي خوشحالم که امیدوارم مربیان و معلمان نیز با سعی و تلاش وافر در امر تعلیم و تربیت،  بالندگی دانش آموزان را رقم بزنند.

بدون شک مدرسه سازی در همه ابعاد جامعه تاثیر دارد و در زندگي من كه از روز آغاز پروژه كاملا تاثير داشته است و ما به این خاطر کار مدرسه سازی را انتخاب کردیم که در روستای کلستان مدرسه مناسبی نبود و فضای قدیمی و سنگی بود، این بود که با همفکری خانواده و علاقه مندی آنها مبلغی را برای ساختن مدرسه جدید گذاشتیم و این فضا با امکانات کامل امروز برای دانش آموزان مهيا شده  می باشد که امیدواریم در آن تحصیل بهینه داشته باشند و از دانش آموزان عزیز هم تقاضا داریم حالا که به لطف الهی از امانتی که نزد ما بوده توانستیم مدرسه ای برای آنان بسازیم،  در حفظ و نگهداری آن بكوشند و فقط ذكر و خيرشان مدرسه سازي باشد.

و خیرین گرامی که همیشه به فکر جامعه هستند بدانند كه بهترين كار خير مدرسه است و فقط مدرسه بسازند و دانش آموزان مناطق محروم را فراموش نکنند ، چون آموزش آنان رشد جامعه را در دلي بر خواهد داشت . بنابراین مدرسه سازی مهمترین کار خیر است که می توانند در آن فعالیت داشته باشند.

البته ما خودمان چون در همین محل سکونت داریم مدام روند ساخت و ساز مدرسه را بررسی می کردیم و از نزدیک با مشکلات کار آشنا بودیم./

 

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir