شما اینجا هستید

اخبار » مراسم یادبود درگذشت خیر نیک اندیش، بانو ایران دستغیب بهشتی

مراسم یادبود درگذشت خیر نیک اندیش، بانو ایران دستغیب بهشتی در سالن اجتماعات آموزشگاه علاالدین بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، مراسم یادبود بانو ایران دستغیب بهشتی، بانوی خیر مدرسه ساز شیرازی در آموزشگاه احداثی ایشان برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل مجمع خیرین استان فارس ضمن گرامیداشت یاد بانو بهشتی، گفت: از ویژگی های آموزشگاه علاالدین بهشتی نوع معماری آن که مخصوص مناطق گرم و خشک است می باشد و چون کلاس های آن در اطراف حیاط قرار گرفته شرایط مناسبی برای تهویه در دوران کرونا فراهم آورده است.

رضازاده گفت: لازم است که فعالیت های خیرین در سطح جامعه اطلاع رسانی شود تا اشخاص دیگری نیز که به لحاظ مالی شرایط مناسبی دارند به این گونه فعالیت های انسان دوستانه تشویق شوند.

وی افزود: استان فارس با داشتن ۳۵۰۰خیر مدرسه ساز رتبه اول در کشور را دارد که از این میان ۳۵۰نفر خیر خانم هستند.

سپس مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با اشاره به مدارس در حال اجرا در حوزه ناحیه یک گفت: هم اکنون ۱۰آموزشگاه خیر ساز در ناحیه یک در حال تکمیل هستند که از جمله آنها می توان به هنرستان امتیاز، هنرستان منیجه مسعودی، مدرسه استثنایی بانو عرب زاده که به نام بانوان هستند نام برد.

گودرزی گفت: کسی که آثار کار خیرش سال ها باقی می ماند، زنده است و باعث افتخار ماست که در چنین شهری با این همه خیر فرهیخته زندگی می کنیم.

گفتنی است بانو دستغیب بهشتی علاوه بر ساخت دو آموزشگاه علاءالدین بهشتی در شیراز، ساختمانی به وسعت ۵هزار متر نیز در دانشگاه امیر کبیر احداث نموده اند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir