شما اینجا هستید

اخبار » کلنگ زنی ۳ باب مدرسه خیرساز در کازرون در راستای پویش ملی آجر به آجر

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس؛ مهندس سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس در سفر به شهرستان کازرون و بازدید از پروژه های این شهرستان بیان داشت: خیرین نیک اندیش دارایی خود را به امور حسنه تبدل می کنند و موجب سازندگی در کشور می گردند و با احداث مدارس، کلام الله مجید، نماز و سایر علوم های الهی را به فرزندان این کشور می آموزند. وی افزود : براساس آموزه های دینی باید از اموال و ثروت در راه خدا انفاق نمود و ساخت مدارس ذخیره اُخروی و اَجر دنیوی برای خیرین در پی خواهد داشت.

موصلی، ضمن تشریح پویش ملّی آجر به آجر برای حاضرین خاطرنشان کرد: از مهم ترین اهداف پویش مذکور این است که همه  افراد جامعه با کمک های ریز و درشت در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت داشته باشند و با طرح آجر به آجر فرهنگ مدرسه سازی در جامعه ترویج خواهد یافت.

کلنگ زنی نخست پروژه دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه شهید خرسند بود که توسط خیّر محترم محمد سبزواری با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع و دو طبقه اجرا خواهد شد.

دومین مراسم کلنگ زنی پروژه هنرستان پسرانه ۳ کلاسه صنعت ساختمان، همراه با سه کارگاه بزرگ بود، که صدرصد آن توسط خیر مدرسه ساز ، خیر خارج از کشور آقای مسعود ذوالفقاری مقیم استرالیا می باشد، در زمینی به مساحت بیش از ۳۱۰۰ مترمربع در شهرک پردیس کازرون ساخته خواهد شد.

دبیرستان دخترانه شش کلاسه مادر سومین پروژه ای بود که در مجاورت اداره ارشاد کازرون در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع و به یاد مرحوم سیمین بهنامی توسط خانواده وی مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir