شما اینجا هستید

اخبار » آیین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی خیرساز “مادر”

آیین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی خیرساز مادر، با حضور خیرنیک اندیش دکتر رونقی، فرماندار شیراز و مسئولین آموزش و پرورش، نماینده مدیران مدارس، کارکنان اداری و ارکان مدرسه شهید احمدی روشندل  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، رضا زاده  مدیر عامل  مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس با بیان خاطره‌ای از نحوه آشنایی با خیرین مختلف، از تلاش‌های صورت گرفته برای جلب نظر  خیرین مدرسه ساز سخن گفت.

سپس دکتر رونقی ضمن بیان تجارب در خصوص تامین هزینه ساخت این مجتمع آموزشی پرداخت. وی گفت: من ثروتمند نیستم اما بهترین راه به کار بردن ثروت را در کارهای نیک می دانم. بنده با استفاده از وامی که روی منزل خود در آمریکا گرفتم هزینه ساخت این مجتمع را فراهم کردم.

ایشان افزود: باور دارم باز کردن هر دبستان دخترانه کشور را بسوی تعالی پیش می برد. آن شخصی که نقش اصلی در تعلیم و تربیت فرزندان دارد و به آنها عشق می آموزد مادر است. یک مادر دانش آموخته، موجب نجات جهان فردا است.

همچنین آذری، مدیر اسبق آموزش و پرورش فارس و نماینده خیر محترم گفت: یکی از آرزوهای من این بود که مدرسه ای با شکوه در این منطقه احداث گردد، چرا که نیاز شدیدی به مدرسه احساس می‌شد.

وی افزود: اگر ما منتظر بمانیم که معجزه‌ای از غیب اتفاق بیفتد تا مشکلات حل گردد، اشتباه بزرگی است. تنها راه نجات ما تعلیم و تربیت درست است که می‌تواند مسیر خانواده و جامعه ما را عوض و کشور را خوشبخت کند.

در ادامه فرماندار شیراز برگزاری اینگونه مراسم برای تشویق دیگر خیران را نیاز جامعه دانست.

امیری گفت: خوشبختانه فارس رتبه های خوبی در زمینه مدرسه سازی توسط خیرین را دارد.

وی با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در فارس و به خصوص شیراز، از ضرورت همکاری بیشتر خیرین در این زمینه سخن گفت.

گفتنی است. پروژه مذکور ۱۲کلاسه و در مساحت ۲۵۰۰متر  مربع  احداث می شود که به صورت یک نوبت دبستان و یک نوبت متوسطه اول اداره خواهد شد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir