شما اینجا هستید

آجر به آجر » از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار خرم بید تجلیل شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان خرم بید همزمان با جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان و با حضور معاونت محترم تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس و هیات همراه، رییس آموزش و پرورش شهرستان و همکاران و خیرین مدرسه ساز و مدرسه سار برگزار شد.

در این جلسه که معاونت محترم تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس و هیات همراه از مدارس خیر ساز بازدید نموده و ضمن ابلاغ سلام مدیر کل محترم استان و ابراز رضایت مندی از فعالیت مدارس و فعالیت های حوزه تربیت بدنی و بهداشت و سلامت در شهرستان خرم بید، اظهار داشت که حضور خیرین در شهرستان امروز برکات بسیاری به دنبال داشته است.

فعالیت های خیرین در شهرستان خرم بید از جمله : کلنگ زنی سالن تربیت بدنی آموزشگاه شریعت ، افتتاح زمین چمن مصنوعی در آموزشگاه شهید اسلامی و امام حسن مجتبی (ع) بوده است.

همچنین از روند ساخت سه کلاس درس درآموزشگاه بهاردانش بازدید بعمل آمد، که در این بازدید معاونت تربیت بدنی مدیر کل آموزش و پرورش  فارس قول مساعد دادند کلاس درس تربیت بدنی را تجهیز نمایند.

بازدید از آموزشگاه استثنایی طلوع فجر ، تجهیز کلاس درس تربیت بدنی آموزشگاه آیت اله سعیدی ، نماز خانه آموزشگاه رازی مشکان نیز در دستور کار قرار گرفت.

در پایان نیز فرماندار محترم ضمن تقدیر از حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش فارس و خیرین شهرستان  در جلسه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت که خیرین شهرستان ما یکی از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشند که با همدلی و همیاری در کنار مجموعه آموزش و پرورش شهرستان صمیمانه مشغول به فعالیت و دستگیری می باشند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir