شما اینجا هستید

آجر به آجر » کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیر خارج از کشور

همزمان با شروع فعالیت کارگروه بین الملل جامعه خیرین مدرساز کشور در شهر شیراز، کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه خیر خارج از کشور در ناحیه ۳ آموزش و پرورش شیراز بر زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در این مراسم گفت : بدون شک یکی از بهترین و پرسود ترین کارها در دنیای امروزی، ساخت اماکن آموزشی فرهنگی است و خیرین عزیزی که دست به کار ساخت چنین بناهایی می زنند، اجری عظیم در نزد خداوند دارند و وجودشان سرچشمه خوبی ها و پاکی هاست. وی ضمن قدردانی از تمام کسانی که طی مدت سپری شده از ابتدای کار تاکنون محکم و استوار پای کار بوده اند افزود این روز در ذهن شما و ما ماندگار و ابدی خواهد شد. ارزش کار شما با هیچ زبان و بیانی قابل تقدیر نیست. به همین دلیل از حضار و بخصوص دانش آموزان می خواهم که صمیمانه خیرین عزیز را مورد لطف و عنایت قرار دهند و مراتب سپاس خود از این نیکوکاران را ابراز دارند.

در ادامه جناب آقای حمید کندازی، خیر مدرسه ساز گفت: هیچ چیز نمی توانست خانواده ما را تا این حد خوشحال کند. خوشحالم که می توانم شاهد حضور دانش آموزان و جویندگان دانش در این مدرسه باشم. دانش آموزانی که ممکن است از راه هایی دور به این آموزشگاه آمده و کسب علم و دانش کنند.

 آقای حمید کندازی خیر خاارج از کشور مقیم آمریکا این آموزشگاه را به نام مادرشان، آموزشگاه بانو رعدی نام گذاری نمودند.

ساجدی معاون پشتیبانی ناحیه سه در رابطه با این اتفاق زیبا و ماندگار گفت: از آنجا که برخی از نقاط این ناحیه نیاز مبرم به فضاهای آموزشی بیشتر دارد، ضمن هماهنگی با یکی از نیکوکاران ساکن خارج از کشور و رایزنی های انجام گرفته با اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس، موفق شدیم بعد از آماده سازی قراردادهای اولیه با جناب آقای حمید کندازی، نماینده محترم خانواده مرحومه رعدی، مقدمات کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه زنده یاد رعدی را به مرحله اجرا برسانیم وی با اشاره به تمایل این خانواده نیکوکار افزود: جناب کندازی اظهار تمایل داشتند که پس از ساخت این آموزشگاه، قدم در راه ساخت بنایی دیگر برای دانش آموزان این منطقه بگذارند که این امر مورد توجه مسئولین اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و ناحیه سه قرار گرفت. بنابراین امیدواریم پس از آغاز این پروژه بزرگ و باشکوه، شاهد کلنگ زنی و افتتاح مدارس دیگری در این بخش لازم التوجه از آموزش و پرورش استان باشیم.

معاون پشتیبانی ناحیه سه در مورد زمان آماده سازی آموزشگاه یاد شده و تحویل به آموزش و پرورش  طبق رایزنی های صورت گرفته با مهندسین ناظر و پیمانکاران این پروژه، امیدواریم در بازه زمانی کمتر از یک سال، نتایج خوب و مثبتی نصیب شود و با یاری خداوند و همت خیرین ارزشمند و نیکوکار، پروژه های آتی را با قدرت آغاز کرده و به سرانجام رسانیم.

در پایان مراسم، حضار در محل کلنگ زنی آموزشگاه حضور یافته و کلنگ آغاز به کار ساخت آموزشگاه زنده یاد رعدی توسط اعضای خانواده آن مرحومه و دیگر همکاران به زمین زده شد.  گفتنی است این فضا با ظرفیت ۱۲ کلاس درس و در زمینی بالغ بر  ۳۰۰۰ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir