شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » هنرستان ابوذر غفاری لارستان توسط خیرین نیک اندیش بازسازی و افتتاح شد

هنرستان قدیمی ابوذر غفاری لارستان به همت خیرین فرهنگ دوست «دکترمحمد جعفر امامی و دکترعبد الرسول طالعی» بازسازی و افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، مهندس شیروانی، معاون فنی در آیین افتتاح این فضای آموزشی با اشاره به حضور موثر خیرین در امر ساخت و ساز فضاهای آموزشی در جنوب استان بویژه شهرستان لارستان یاد آور شد: بیش از نیمی از پروژه های آموزشی تحویلی سال تحصیلی جدید به دانش آموزان را خیرین با اعتبار و یا با مشارکت خود احداث کردند که این هنرستان یکی از این پروژهاست.

وی افزود: علاوه بر تجهیزات نوین آموزشی، امکانات مورد استفاده برای هنرآموزان را نیز خیرین گرانقدر آن فراهم ساختند، که انتظار می رود آینده سازان برای کسب مهارت‌ها و ارائه خدمات فنی در آینده به دیار خود سعی و تلاش لازم را داشته باشند.

معاون فنی نوسازی مدارس فارس با اشاره به استفاده از مصالح روز در بازسازی این هنرستان و بهینه سازی مصرف انرژی دران گفت: بزودی کار بازسازی سالن اجتماعات و امتحانات این فضا نیز با مشارکت خیرین آغاز خواهد شد که جای تقدیر از این انسان های شایسته رادارد.

در ادامه این مراسم دکتر طالعی از خیرین این هنرستان با اشاره به امر آموزش بعنوان مساله مهم کشور گفت : از گذشته تاکنون در خطه لارستان خیرین در ساخت و ساز مراکز درمانی و آموزشی نقش موثر داشتند و دولت کار نظارت بر احداث را داشته است، همچنین دکتر امامی دیگر خیر این پروژه تصریح کرد: آموزش و فرهنگ از زیر ساخت های مهم است که جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرارمی دهد که امیدوارم با ساخت این فضا در راستای بهبود کیفیت آموزش دانش آموزان گام موثری برداشته شود.

وی افزود: رشته های هنرستان نه تنها آموزش، بلکه برای آینده کار آفرینی در پی دارد و برادرم شهید مسعود امامی نیز از دانش آموختگان فنی این مرکز بود که در حال خدمات رسانی به مردم در قزوین به شهادت رسید.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir