شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » افتتاح دبستان دخترانه ۹ کلاسه عبدالوهاب رستگاری

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز  فارس، مراسم افتتاح دبستان دخترانه ۹ کلاسه عبدالوهاب رستگاری که توسط خیرین و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شیراز احداث شده است، برگزار شد.

دکتر فرشید قاسمی در آیین بهره برداری از دبستان دخترانه ۹ کلاسه عبدالوهاب رستگاری در ناحیه چهار شیراز گفت: از خیر مدرسه ساز که با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان این آموزشگاه را احداث کردند صمیمانه تشکر می کنم.

وی افزود: پیشنهاد می کنم هر یک از دانش آموزان و خانواده انها در این مدرسه یک پیام تشکر از خیر مدرسه ساز بابت این اقدام ارزشمند تهیه کنند و درمجموع دست نوشته های آنها در یک کتاب چاپ تا این تجلیل از خیر مدرسه ساز، ماندگار و با چاپ این کتاب مراتب تقدیر از این خیر انجام خواهد شد.

قاسمی گفت: آموزشگاه خیرساز عبدالوهاب رستگاری با معماری جدید و با مشارکت  اداره کل نوسازی استان با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال احداث شده است و زمین آن نیز از سوی آموزش و پرورش تأمین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع، زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی گفت: این دبستان دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است .

قاسمی با بیان اینکه کل اعتبار هزینه شده ۲۱۰ میلیاردریال است،افزود:ساختمان این آموزشگاه با اعتباری به میزان ۱۳۰ میلیارد ریال توسط خیر مدرسه ساز علیرضا رستگاری احداث شده و مبلغ ۸۰ میلیارد ریال بابت تجهیزات آموزشگاه توسط اداره کل نوسازی استان هزینه شده است.

خیر مدرسه ساز نیز در این مراسم  گفت: در این پروژه سعی کردیم با استفاده از ایده های نوین مدرسه ای با ساختمانی متفاوت و جدید احداث کنیم  تا دانش آموزان در فضایی دلپذیر به تحصیل بپردازند.

علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ پنجره های دوجداره با هدف ممانعت از آلودگی صوتی،  استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان و …، از جمله ویژگی های منحصر این پروژه عمرانی است.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir