شما اینجا هستید

آجر به آجر » افتتاح مجتمع آموزشی خیرساز دکتر کشتکار جهرم

افتتاح مجتمع آموزشی خیرساز دکتر کشتکار جهرم

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس فارس مجتمع آموزشی و پژوهشی دکتر کشتکار و بنیاد ناتف افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس در این آیین، میرزایی مدیر کل نوسازی مدارس فارس با اشاره به تحویل ۱۰۴ پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت ۵۱۶ کلاس درس در اقصی نقاط استان در آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی که در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی با ظرفیت ۱۲ کلاس درس و با امکانات کامل نمازخانه، کتابخانه، رصدخانه، آزمایشگاه، سالن اجتماعات و آسمان نما برای دانش آموزان مقطع دوم متوسطه احداث شده است یکی از این پروژه هاست که با مشارکت خیر فرهنگ دوست دکتر کشتکار و بنیاد فرهنگی ناتف احداث شده است. این پروژه فاخر با ارزشی معادل ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار خیرین نیک اندیش افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس با اشاره به سفر قریب الوقوع هیات دولت به فارس خاطر نشان کرد: در این سفر پربرکت شاهد افتتاح چند پروژه آموزشی با حضور مقامات عالی وزارت مطبوع در برخی از شهرستان های استان خواهیم بود.

در این مراسم دکتر کشتکار بانی خیر این آموزشگاه نیز انگیزه خود را از ساخت این مجتمع کمک به رفع تنگناهای فضاهای آموزشی کشور دانست و از خیرین خواست تا در تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام آموزش و پرورش را یاری نمایند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir