شما اینجا هستید

آجر به آجر » آموزشگاه خیرساز نجاتی در شهرستان خفر افتتاح شد

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس دوباب اموزشگاه در شهرستان خفر افتتاح شد.

مراسم افتتاح دو باب آموزشگاه در شهرستان خفر با حضور مدیر کل نوسازی مدارس، فرماندار و جمعی از مسوولین محلی برگزار شد و آموزشگاه های حاج خسرو نجاتی و شهید عباس شعف هرکدام با ظرفیت ۶ کلاس درس در شهرستان خفر افتتاح شدند.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، در مراسم افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه ی خیرساز نجاتی که با مشارکت این خیر بنا شده ، میرزایی مدیر کل نوسازی مدارس با تقدیر از  حضور خیرین در عرصه ساخت وساز مدارس گفت: به لطف خداوند وهمت  بانی خیر در این زمین مدرسه ای در طراز شان ومنزلت اجتماعی مردم  احداث شده که این آموزشگاه با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث شده است.

میرزایی با اشاره به مشارکت موثر خیرین در ساخت و ساز بیش از نیمی از مدارس احداثی سال جاری تصریح کرد: امیدواریم با احداث این آموزشگاها ، انگیزه لازم  در دیگر افراد متمکن شهرستان نیز برای امر مدرسه سازی ایجاد گردد.

در ادامه این مراسم اقلیمی مدیر اموزش وپرورش خفر نیز با تقدیر از همت بانی نیک اندیش این مدارس گفت: احداث این بنا ی زیبا و ایمن که امروز ماوایی برای آموزش فرزندان شهرستان است حاصل همت خیر فداکار و تلاش مسولین استانی و شهرستانی است که جای تقدیر دارد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir