شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » افتتاح مدرسه ۶ کلاسه حاج حسین شکاری

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس، فرماندار و مسوولین محلی، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز حاج عبداله شکاری در روستای احمد محمودی شهرستان جویم به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس در این آیین، میرزایی مدیر کل نوسازی مدارس با اشاره به عملکرد این دستگاه اجرایی در سال جاری خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال ۱۰۴ باب پروژه آموزشی و پرورشی (شامل سالن های ورزشی ،اجتماعات، نمازخانه و …) با ۵۱۶ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد که این مدرسه خیرساز نیز جزء همین پروژه ها ست که امیدواریم مورد استفاده بهینه دانش آموزان قرار گیرد .

مدیر کل نوسازی مدارس بهره گیری از ثروت حلال خیرین را در ترقی و تعالی دانش آموزان  موثر دانست وافزود: وقتی پول خیر در راه مدرسه سازی صرف می شود، بی شک دانش آموزان هم از برکت آن بهره مند می شوند که امیدواریم از این مدارس خیر ساز چهره های علمی درخشانی به کشور معرفی و در آینده روشن آن موثر باشند.

در این مراسم همچنین نعمت اله اکبری نژاد فرماندار جویم با اشاره به جایگاه رفیع اعمال خیر و نیک گفت: در آموزهای دینی ما کار خیر و نیک اندیشی بعنوان باقیات و صالحات ذکر شده که اثرات آن تا ابد باقی است که درهمین راستا بانی این پروژه نیز از اجر معنوی آن برخوردار خواهد شد و دانش آموزانی که دراین مرکز علمی تحصیل نمایند، با فراگیری علم به پیشرفت منطقه کمک خواهند کرد.

 معماری، مدیر آموزش و پرورش جویم نیز با تکریم از همت خیرین در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در این شهرستان تصریح کرد: خیرین منطقه همیشه پای کار بوده و هستند که امیدواریم در کنار آموزش و پرورش جهت احداث و تجهیز مکان های آموزشی همواره قدم های موثری بردارند.

گفتنی است این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با ۶۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیر نیک اندیش حاج حسین شکاری احداث شده است .

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir