شما اینجا هستید

اخبار » با حضور معاون عمرانی وزیر ورییس سازمان نوسازی مدارس کشور مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس فارس برگزارشد

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس، خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید نوسازی مدارس فارس که در مرکز رفاهی فرهنگیان شیراز برگزار شد، با تقدیر از خدمات همکاران نوسازی مدارس گفت: کار کردن در مجموعه این دستگاه اجرایی که با کمترین نیرو، بیشترین بهره وری را از لحاظ فنی برای جامعه بهمراه دارد کار سختی است و اغلب شاهدیم که در حوادثی مانند زلزله مدارس ما مکان ایمن برای امداد رسانی به مردم می گردد.

معاون عمرانی وزیر اموزش وپرورش با اشاره به تخصیص اعتبار قابل توجه در دور دوم سفرریاست جمهور به فارس، تصریح کرد: اعتبارات برحسب شاخص ها  توزیع می شود و از آنجا که سرانه فضای آموزشی در استان حدود ۵ و ۹ دهم  متر مربع است که از میانگین کشوری کمتر است،  هرچند که تلاش بیشتری را می طلبد، اما با این وصف اوضاع فضاهای آموزشی فارس بحرانی نیست.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به فرایند آموزشی که شکل گیری آن از مدرسه آغاز می شود خاطر نشان کرد:  فارس قطب علم وادب کشور بوده که چهرهای فاخر علمی آن نه تنها به کشور بلکه به سایر نقاط دنیا  منتقل می شوند که این اتفاق مهم از دبستان ها آغاز شده پس فضای مدرسه درپرورش نخبگان علمی موثر بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار خیر درفارس یادآورشد: این استان خیر پرور و خیر خیر بوده و بهشت خیرین است و ما درهیچ جای کشور به این تعداد خیر نداریم که همه آنان پای کار هستند و از این پس هم بنده خادم کوچک آنها هستم تا انشالله بتوانیم  دست در دست هم نیازهای دانش آموزان و فرهنگیان فارس را برآورده سازیم .

 مدیر کل نوسازی مدارس فارس با اشاره به عملکرد بهینه کارکنان این دستگاه اجرایی خاطرنشان کرد : این اداره کل جز سالم ترین دستگاهای اجرایی استان بوده و کادر فنی آن جز مجربترین و همواره دارای رتبه های برترکشوری هستند که مصداق آن، نظارت بیش از ۲۰ هزار مترمربع فضای آموزشی درحال ساخت فعلی است.

محمد خلیل خرد با اشاره به ضرورت تقدیر و تکریم از همکاران نوسازی مدارس از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درخواست مساعدت لازم دراین زمینه و همچنین از مدیر کل آموزش وپرورش فارس برای  بهره مندی کارکنان نوسازی مدارس از رفاهیات ویژه فرهنگیان گردید.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir