شما اینجا هستید

اخبار » سالن ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفر آباد افتتاح شد

سالن ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفر آباد افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: افزایش ظرفیت و توسعه فضاهای ورزشی موجب ارتقا و تقویت نگاه ارزشی در دانش آموزان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس، دکتر فرهاد اسماعیلی در حاشیه آیین افتتاح سالن ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفر آباد بخش مرکزی این شهر در جمع محدودی از فرهنگیان و دانش اموزان این روستا گفت: نگاه ما به مقوله ورزش نگاه تربیتی است و اعتقاد داریم با فعالیت های ورزشی می تواند روحیه جوانمردی و اخلاق را در دانش آموزان پرورش دهیم و با شناسایی استعدادها آنان را به مسیر درست هدایت کنیم.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در شرایط کنونی و با رواج تکنولوژی و آموزش های مجازی خانه نشینی و انفعال در دانش آموزان افزایش پیدا کرده است و بهترین راه حفظ سلامت روحی و جسمی دانش آموزان تشویق و ترغیب آنان به ورزش کردن است. 


اسماعیلی گفت: از نقش فعالیت های ورزشی در یادگیری انسان نیز نباید غافل شد و فعالیت های بدنی موجب ایجاد تمرکز و انگیزه در ذهن می شود. مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه این سالن ورزشی طبق استانداردهای روز ساخته شده است گفت: امیدواریم از این فضای ورزشی ارزشمند پهلوانان و قهرمانانی پرورش یابد که بعدها موجب افتخار این منطقه و استان شود.


سرفراز موصلی گفت: توسعه فضاهای آموزشی از اولویت ها و برنامه های اصلی سازمان نوسازی مدارس فارس بوده و بر آنیم تا آنجا که ممکن است این فضاها را در جهت خدمت رسانی به دانش آموزان افزایش دهیم.
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز نیز گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.

محمد کماندار با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۶۰ میلیارد ریال بوده گفت: زمین استاندارد فوتسال و والیبال، رختکن ورزشی، اتاق سرایداری و آبخوری و سرویس های بهداشتی از امکانات این مجموعه ورزشی است.


گفتنی است: این سالن باحضور دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس، مهندس قاسمپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، دکتر امیری فرماندار شیراز و مهندس قهرمانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس و جمعی از فرهنگیان و دانش اموزان این روستا افتتاح شد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir