شما اینجا هستید

آجر به آجر » آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»
نویسنده : علی خسروی

پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند ‌من» با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه‌سازی رونمایی و آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی و طرح آجر به آجر که از تأکیدات وزیر آموزش‌ و پرورش است، پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» صبح امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طرح آجر به آجر و پویش‌های ملی ذیل آن را اجرایی و عملیاتی می‌کنند که هدف از انجام این طرح‌ها، افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه‌سازی است که با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بانوان و مادران نیک‌اندیش کشورمان اجرایی شده است.

بانوان سرزمینان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

طرح ملی آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته باهدف فرهنگ‌سازی در امر حسنه مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است و هموطنان با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گفتنی است، پیش‌ازاین نیز پویش ایام محرم طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) کلید خورد، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار کشورمان قرار گرفت و بیش از ۱۷۰ هزار نفر با شرکت در این پویش وارد عرصه مدرسه‌سازی شدند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir