شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح مدرسه خیر ساز در شهرستان آباده

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، آموزشگاه خیرساز ابتدایی سعید صمیمی شهرستان آباده به دست معاون اقتصادی استانداری استان فارس افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور ربانی زاده، معاون اقتصادی استانداری استان فارس، میثم خداداد، فرماندار شهرستان آباده، آقای رضازاده، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و دیگر مسئولین استانی و رئیس ادارات شهرستان آباده برگزار شد، آموزشگاه ابتدایی ۶ کلاسه خیر مدرسه ساز جناب آقای سعید صمیمی افتتاح شد.

ربانی زاده، معاون اقتصادی استانداری استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از خیر گران قدر، سعید صمیمی در مورد سند تحول بنیادین بیان کردند که: سند تحول بنیادین یک دوره گذار دارد و این دوره که تمام شود حلاوت آن را می چشیم.

هدف دولت در سند تحول بنیادین اول از همه از بین بردن فساد در هر زمینه ای است و این مسیری که دولت ما آغاز کرده هدف دارد که فساد را از بین ببرد. همچنین در ادامه بیان کردند: با توجه به سخنان رهبر حکیم جمهوری اسلامی ایران فساد پذیری کمتر از فساد نیست و باید مطالبه گری تبدیل به یک  فرهنگ شود.

و در پایان از خیر نیک اندیش جناب آقای سعید صمیمی و خانواده ایشان تقدیر و تشکر کردند و در مورد کار خیر این بزرگوار گفتند: کار خوب است که بدون گفتن انجام شود و آقای صمیمی بزرگوار بدون گفتن یک کلمه به وظیفه اجتماعی خود عمل کردند.

در ادامه حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس طی مصاحبه ای که با روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آباده داشتند بیان کردند: در نظام تعلیم و تربیت اسلامی تفاوتی که بین نظام ما و نظام تعلیم و تربیت غربی وجود دارد این است که همراه با دانش، ما ایمان و اعتقاد دانش آموزان را هم رشد و تربیت میدهیم و مدرسه ای که از روز اول با بنای خیر و با نیت خیر و رضای خدا احداث و ساخته می شود،تعلیم و تربیت دانش آموزان را به مسائل ایمانی و اعتقادی پیوند می دهد و امروز باید تبریک بگوییم به خیرین عزیز در سراسر ایران عزیز اسلامی که مشاهده می کینم مدارس خیر ساز درصد بالایی از مدارس نوساز کشور را تشکیل می دهند و امیدواریم که با نیت خیری که خیر محترم داشتند دانش آموزان عزیز به تعالی و رشد و سعادت برسند.

در پایان برنامه به سعید صمیمی و خانواده خیر ایشان و تمام کسانی که در ساخت این مدرسه کمک کرده بودند لوح تقدیر و دسته گلی اعطا شد از عمل خدا پسندانه این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مدرسه ابتدایی شش کلاسه سعید صمیمی مراحل ساخت دو سال به طول انجامید و اعتبار آن بالغ بر ۷/۵ میلیارد تومان می باشد که توسط خیر گرانقدر احداث شده است.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir