شما اینجا هستید

اخبار » بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز فارس

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور

دیگر کلاس چادری در مناطق عشایری پذیرفتنی نیست

همزمان با برگزاری بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری های سراسر کشور برگزار می شد، دکتر مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از عقد تفاهمنامه با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای بنای هزار کلاس درس در مناطق عشایری خبر داد و افزود: دغدغه امرور ما مدارس عشایری با دانش آموزان محدود است که باید فضاهای آموزشی آنها را ساماندهی کرده و دیگر مدارس چادری به شکل فعلی برای امر آموزش پذیرفتنی نیست.

رخشانی مهر همچنین از انعقاد تفاهمنامه با سپاه پاسداران برای ساخت مدارس در مناطق صعب العبور عشایری سیستان و بلوچستان خبر داد و تصریح کرد، استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد از دیگر استان هایی هستند که مورد هدف در امر احداث مدارس عشایری است.

وی همچنین با تشریح پویش های ملی آجر به آجر و من مادرم و مشارکت آحاد مردم در امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت که مردم با هر توان مالی در این پویش ها شرکت نموده اند و مبالغ بسیاری جهت احداث مدارس در استان های کشور جمع آوری شده است.

پس از اتمام جلسه ویدئو کنفرانس، دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس از فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس فارس تقدیر و تشکر نموده و اظهار داشت جایگاه خیرین مدرسه ساز در استان فارس جایگاهی والا است.

استاندار فارس خیرین مدرسه ساز را مهم ترین عامل رشد سرانه مدرسه سازی در استان دانسته و بیان داشت که وجود خیرین اهمیت بسیار زیادی در پیشرفت اهداف آموزش و پرورش دانش آموزان استان دارد.

در انتهای مراسم با اهدای لوح سپاس و تندیس از خیرین حاضر در جلسه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir