شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » آیین افتتاح سه باب آموزشگاه خیر ساز در شهرستان فسا

با حضور معاون اداره کل نوسازی مدارس فارس، رییس آموزش و پرورش فسا، جمعی از مسوولین و خیرین مدرسه ساز، سه باب آموزشگاه خیرساز در شهرستان فسا افتتاح شد.

در این مراسم معاون اداره کل نوسازی مدارس فارس با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی استان بالاتر از میانگین کشوری است، اعلام نمود: سرانه فضا‌های آموزشی در فارس ۵  متر  و ۹۰ سانتی متر است که از میانگین سرانه کشوری حدود  ۵۰ سانتی متر بالاتر است. در چند سال گذشته در خصوص مدرسه سازی با اختصاص اعتبارات مناسب و اقدامات خوبی که با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان در این شهرستان رقم خورد، سرانه فضای آموزشی به ۶ متر و۸۲ سانتی متر رسیده که این رقم بالاتر  از سرانه آموزشی استانی است.

معاون نوسازی مدارس  با اشاره به روند ساخت مدارس از سوی خیرین خاطر نشان کرد: در سال جاری عملیات اجرایی افزون بر ۳۵۰ مدرسه توسط خیرین شروع شده است که خیرین نیکوکار تعهدات خود را تحقق بخشیدند و از این تعداد، ۱۴۴ مدرسه با ۷۰ درصد  و ۲۰۹ مدرسه دیگر نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملیات اجرای درحال اجرا هستند که برای اتمام این پروژه ها، یک هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

در این مراسم آموزشگاه خیر ساز ۱۲ کلاسه بتول رونقی با دو هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و همچنین مجتمع آموزشی دکتر حسنعلی  فروتن و خانم گلناز فسایی زاده که شامل دوباب آموزشگاه با ۱۴۰۰ متر مربع  زیر بنای آموزشی با ۱۲ باب کلاس درس به بهره برداری رسید.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir