شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » اجرای چهارمین پروژه خانواداه پرفسور طباطبایی در شیراز

همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه به همت خیر نیک اندیش پرفسور محمود طباطبایی و مهر اعظم طباطبایی در شهر صدرا شیراز به زمین خورد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس، مراسم آیین کلنگ زنی یک باب مدرسه ۶کلاسه در شهر صدرا به همت خیرین نیک اندیش پرفسور محمود طباطبایی و مهر اعظم طبا طبایی هدیه به روح مرحومین پدر و مادر خیرین مدرسه ساز نام برده در شهر صدرا با حضور مسولین اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، مسولین شهر صدرا و میزبانی  همکاران مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز در دبیرستان رضوان برگزار و پس از این مراسم آیین کلنگ زنی در محل احداث مدرسه انجام شد .

مهندس علی پور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز در سخنرانی پیش از کلنگ زنی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) با اشاره به اجر معنوی ساخت مدرسه گفت: هیچ معامله ای بالاتر از معامله با خدا نیست زیرا همانطور که خداوند می فرماید مرا یاری کنید تا یاریتان کنم. وی افزود: هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که امکانات کسب علم را برای سایر افراد جامعه آماده و فراهم سازیم.

علی پور ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت وهمت و تلاش خیرین مدرسه ساز تلاش می کنیم مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر صدرا که با بحران فضای آموزشی مواجه است را برطرف کنیم.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ در ادامه با قدردانی از حمایت ها و همراهی خیرین نیکوکار برای مشارکت در امر جهادی مدرسه سازی اظهارداشت: مدرسه سازی یکی از مصادیق باقیات الصالحات در دنیا و آخرت است و نامگذاری مدرسه به نام مرحومین پدر و مادر از جانب فرزندان خیر مدرسه ساز امری بسیار پسندیده است.

مهندس فیروزمند عضو شورای شهر صدرا هم در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به نمایندگی از شورای شهر صدرا، مشکلات و کمبودهای فضا و امکانات آموزشی شهر صدرا را برشمرده و با تاکید بر نگاه ویژه مسولین به شهر صدرا تلاش وافر و اقدامات خیرین در زمینه مدرسه سازی و همکاری بیشتر ارگانها با شهر صدرا را خواستار شد .

در ادامه بانوی نیک اندیش، خانم مهر اعظم طباطبایی این اقدام را به عنوان هدیه ای به روح پدر و مادر مرحومشان یاد کرده و ابراز امیدواری نمودند که این امر خیر به همت پرفسور محمود طباطبایی پیگیری می شود و امیدواریم که این آموزشگاه برای دانش آموزان صدرا خیر و برکت به همراه داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه مهندس عباسی سرپرست شهرداری صدرا، مهندس فیروزمند شورای شهر صدرا، مهندس زارع شورای شهر صدرا، مهندس هادی نژاد معاون اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، سبحانی معاون پژوهش برنامه ریزی وتوسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲، آقای رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس و جمعی از کارشناسان ناحیه ۲ و شهرداری صدرا، مدیر و همکاران آموزشگاه رضوان متوسطه دوره دوم حضور داشتند .

این آموزشگاه ۶ کلاسه با لحاظ اتاق های اداری یک تیپ آموزشی کامل می باشد .

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir