شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » کلنگ زنی آموزشگاه ۱۸ کلاسه بانو صابر در شیراز

با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، مدیر عامل و جمعی از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز فارس همراه با خانواده بانی خیر کلنگ آغاز عملیات اجرایی آموزشگاه ۱۸ کلاسه ی زنده یاد آذر صابر به دست بانو دکتر حاصلی رییس آموزش وپرورش ناحیه ۴ شیراز بر زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز  فارس در این مراسم عسکری مدیر کل آموزش و پرورش  فارس با تقدیر از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز که آموزش و پرورش را در ساخت فضاهای آموزشی یاری می کنند گفت: گام نهادن در راه مدرسه سازی اقدامی ارزشمند است و خیرین با احداث فضاهای آموزشی که ترویج علم و دانش را در پی دارد، حیات معنوی به جامعه و بشریت می بخشند.

مدیر کل آموزش و پرورش با تکریم از ایثار و خودگذشتگی بانی خیر این آموزشگاه که با همت بالا، ایمان راسخ و متعالی خود فرصت بهره مندی فرزندان این شهر را از فضایی ایمن، جهت تعلیم و تربیت مهیا می نماید،از اقدامات خیر خواهانه مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس و افرادی  که درراه خیر گام بر می دارند قدردانی کرد.

رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز فارس با تقدیر از همت خیرین گفت: خیرین استان در احداث بخش عمده ای از مدارس با اعتبار خود و یا با مشارکت دولت نقش دارند.

 این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲۲۰۰  متر مربع  با  ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی و با  اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در سه طبقه با ظرفیت ۱۸ کلاس درس به همت ورثه زنده یاد آذر صابر طی ۲۰ ماه برای پذیرش بیش از ۶۰۰ دانش آموز متوسطه اول احداث خواهد شد.

 گفتنی است در این مراسم که شورای معاونین ادارات کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس و جمعی از مدیران آموزشگاه های ناحیه چهار نیز حضور داشتند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir