شما اینجا هستید

آلبوم تصاویر » با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس بازدید سرپرست نوسازی مدارس فارس از پروژه های آموزشی جهرم

سرپرست جدید نوسازی مدارس فارس همراه با نماینده محترم مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر، مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز و معاونین اداره کل نوسازی مدارس فارس از پروژه های در دست اجرای دولتی و خیری شهرستان جهرم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز فارس در جریان این بازدید ، دکتر رضایی کوچی با اشاره به بهره برداری ظرفیت های آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات موجود خاطر نشان کرد: از ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد تا مشکلات موجود را حل کنیم. وی همچنین بیان داشت که بر اساس تبصره ۱۴ بودجه پنج هزارمیلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کل کشور برای ساخت و توسعه مدارس پیش بینی کردیم که هنوز ابلاغ نشده است و از ریاست برنامه و بودجه تقاضا کردیم که این مبلغ را به سازمان نوسازی مدارس کشور ابلاغ کنند.

نماینده جهرم افزود: از مهندس میرزایی سرپرست جدید مدارس استان فارس که ید طولانی و سابقه خوبی در حوزه عمرانی دارند توقع دارم با تلاش و کار جهادی مدارس نیمه تمام را تکمیل کنند.

در ادامه این بازدید مهندس میرزایی با اشاره به اهمیت ترغیب و ایجاد انگیزه در خیرین و پیمانکاران یادآور شد: با تشویق خیرین و پیمانکاران فعال برای بنای بهینه تعلیم و تربیت آینده سازان این استان اهتمام خواهیم ورزید.
مهندس میرزایی در حاشیه این بازدید ها گفتند : به امید خدا با همکاری و خرد جمعی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان و تعامل با دستگاه های اجرایی جهت اعتلا این مجموعه وزین تلاش خواهم کرد. سعی بر آن داریم تا مجمع خیرین بزرگوار و پیمانکاران فعال را تشویق و ترغیب کنیم تا با همکاری هم بنای تعلیم و تربیت برای آینده سازان این استان درست کنیم.

گفتنی است در جریان این بازدید نماینده جهرم و خفر همراه با سرپرست جدید این اداره کل، از ۱۵ باب پروژه آموزشی جهرم بازدید و با پیمانکاران و خیرین نیک اندیش نیز برای رفع تنگناهای موجود بحث و تبادل نظر کردند.

بدون دیدگاه

مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس | farsmkm.ir